2015. március 16., hétfő

[PRESS PICS + TRANS] 2015.03.15. 2015 “All of Jaejoong” Japanese Fanmeeting

A  helyszín






Bent az épületben























































Március 14.-én ünneplik Koreában a Fehér napot. Ezen a napon fiúk adnak ajándékot. Nos, JJ meglepte rajongóit egy kis ajándékkal.









Jaejoong kéz lenyomata (@ miacat9095)












Jaejoonggal  egy fotót?







JJ Posta






A rajongók írhattak jaejoong-nak egy kis üzenetet.







Különleges ajándékok



Credit: @bubu_mk, @miacat9095, @loveJJkaorin, @takojj, @oksumish, @jejumiwa
oksumish,takojj,jejumiwa, @ miacat9095
Shared by: Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리








  • Miután a Spy c. dráma véget ér, csak 1 napig tudott piheni
  • JJ: ...... Emellett az én kedvenc jelenetem  Dr. Jin, amikor Kyungtak  meghalt. 
  • Kém csók jelenet:
  • MC: milyen volt?
  • JJ: az  rendben volt. (Nevet)
  • Mutatják photoshop képeket JJ a hadsereg számára. Az egyiken borotvált volt a feje. JJ ezen annyira nevetett.
  • Frizurák közül lehet választani: 1) kopasz parókát 2) borotvált fej 3) manga JJ (?). JJ választotta 1. 
  • JJ: A katonai szolgálat fontos minden koreai férfi számára. Még visszatérek egészségesebben és nem sérülésekkel. Kérem, várjon meg. 
  • Kapott egy csomó "heattech" (UNIQLO) ajándékokat a rajongóktól, így nem fog fázni  a hidegben a hadseregben. Viselte már azokat a  SPY forgatás során is.
  • JJ: Szeretem a dolgokat össze .. mint egy könyvet olvasni, átölelve, míg alszik ... ilyesmik.
  • JJ: Ha ő nem tud eltávolítani, vagy főzni fogok neki. Ez jó, hogy a dolgokat a GF ugye? 
  • JJ: Én is szeretném megvédeni őt. Lehet, hogy vékony vagyok, de erős.
  • JJ: .., ez jelképezi az időt. Idő a rajongók, amire én vigyázok a legjobban.
  • JJ: Életműdíj a rajongók. A rajongóim, a legnagyobb eredmény.  
  • JJ: Én nem tudom, hogy el fog-e hagyni. Nem tudom, hogy meg fog-e  változni, vagy sem. De az elmúlt 10 évben szerettél. 
  • Mindenkinek aki 10 éve szeret engem, nagyon szépen köszönöm.
  • Rajongók sírnak, és kiabálnak, hogy várni fognak.
  • JJ: Mivel a dráma véget ért, én már a felvételnél a torkom nem volt jó. (Ruby megjegyzés: nem biztos abban, hogy  ez a rész a jobb) 
  • Ez volt látható a képernyőn: Mindenkinek megvédem a boldogságát.
  • Ők mutatják YC és JS VTR üzenetét.
YC: Élvezze a FM mindenkivel. 
JS: Jó szerencsét.


  • JJ visszatért a színpadra ~ 
  • JJ arra kér minden rajongót: Amíg a  hadseregben vagyok, kérem, ne küldjön levelet. Lehet, hogy nem tudom azonosítani a fontos leveleket a családomtól. Nem akarom a kényelmetlenséget a harcosoknak. Ezért mert  vannak időszakok, hogy egy híresség egy csomó levelet kap és néhány katona nem tudja fogadni a leveleket a családjától.
  • JJ: Elnézést, hogy mindenki ide jött ma (Szöul), még ha JPY gyenge. Remélem, a japán jen erősebb lesz! (Mindenki nevet)

  • JJ: Mielőtt,  bemegyek (a hadsereg) féltem. De most már, én nem félek. Lehet, hogy mégis magányos ..
  • JJ: Ó igen, emlékszem. Én még mindig megyek Japánba! (Nevet) 
  • JJ: Hamarosan találkozunk!
  • JJ: Nem lehet külföldre menni 1 hónappal a hadsereg bevonulás előtt. De örülök, hogy lehetővé tették, hogy menjek. 
  • Utolsó dal egy csók.
  • Rajongóknak lesz csoportkép JJ-gal ~ 
  • JJ: Kerül a hadseregbe néhány ember, aki 10 évvel fiatalabb tőlem. Nem fogom elvenni számukra (a kitartást és erőt)!(Nevet)
  • A fanmeeting véget ért. Csoportkép mellett.
  • Csoportkép a végén. JJ csinál az utolsó üdvözlőt
Credit:Jeje_reico;  @ yukarin33333; Rinmaze; viaDefertoNeminemJ
Shared by: Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése