2015. március 30., hétfő

[VIDEO + TRANS] 2015.03.29. 2015 Kim Jaejoong "A vég kezdete" koncert Szöulban - 2. nap




Rinmaze által
20150329 Kim Jaejoong concert in Seoul I'll protect you & last mantion
https://www.youtube.com/watch?v=IGFheELZbUk



Énekli "Majd én megvédelek" ..
A   dal végén.. azt mondta ...
[Fordítás] 
(06:39 -tól kezdve )
Köszönöm .. Köszönöm szépen .. 
Ez lesz egy rövid ideig .. 
Szóval .. kérem éljenek jól és biztonságosan ..
uh .. néhány ember .. * sírni kezdett .. *
Sajnálom .. Már mondtam "Soha nem fogok sírni" ..
Őszintén szólva .. több, mint bárki .. 
Mi már  együtt jártuk meg a rögös útat .. 
több, mint bármely más énekesekkel .. többet, mint bárki ..
De .. de .. mert  ilyen nehéz .. 
másrészt,  mi erősek vagyunk  .. 
Szóval, azt hittem, hogy a 2 év nem lehet hosszabb, mint azt várnánk .. 
és  azt  gondoltuk volna, hogy el lehet viselni .. * cry *
Azt hittem, ilyesmi .. ahogy már  nehezen telt el .. 
Azt hiszem, nem tudtam elviselni azokat az időket .. Őszintén .. 
Én soha nem váltam el.. tőled ..
Ahoo .. ha valaki szid  a hadseregben,   nem védesz meg? 
Ehyoo .. hogy én őrült .. * cutely *
Megyek elbúcsúzni .. 
Köszönöm, hogy eljöttek ma ..
* cry * miért sírok .. * cry * Köszönöm, hogy eljöttek ma .. Köszönöm, nekem ezt a legjobb ajándék .. Kérem térjen haza egészségben biztonságosan ..
Credit: Rinmaze;
Shared by: Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése