2015. április 25., szombat

[OTHER TWITTER] 2015.04.24. Kim Suk Jin Twitter frissítései - Jaejoong levele a családhoz


2015. ápr. 24.
사진에 있는인스타그램 아이디 우리 가족이랑 상관 없는 분이예요.

Ehhez az IG-hoz semmi köze a családhoz.- közölte JJ nővére a Twitteren.



재중이에게온 두번째편지..역시 군대라는곳이 편지가 너무늦게오는구나..그래도 잘적응하고,밥도잘먹고,살도 찌고..건강하다고 하니 우리 모두를 기분좋게할거같네..조금만더힘내~!!전진!!!
 második levél 




Hogy vagy? Hogy van az egészsége? Én nagyon jól vagyok. Sokat és rendszeresen jó ételeket eszek. Most, már megszokom az itteni életet, rendszeres órát, időt ...

2015/04/16 A harminc éves fia Jaejoong..



 ·아버지,엄마도 많이 걱정하고 계셨는데 더 강한 아들이 되어 돌아오겠다는 글에 가족 모두 웃음과 눈물이... 남은 훈련 다치지말고 잘받고 네몸은 네것만이 아니니깐^^ 사랑한다 우리막둥이♡










Apa, anya és a család minden tagja aggódik.



Szóval azt hiszem, én csak ezt kapom, hogy a családom befejezte az ünnepséget? Bátran és kitartóan fejezem be az edzést, és bár a fia már a 30-as években van, de megmutatom neked, hogy én férfiasabb ember lettem... [Megértem, hogy aggódott (T / N: liberális fordítás nem tudja elolvasni az egész mondatot) ], de ne aggódj ~ A fia erősebb, ha úgy gondolja, ~ Erős vagyok test és a lélek, Apám és anya, kérem vigyázzon az egészségére, egészségesen étkezzen és mozogjon (T / N : maradék szavakat levágta a képen) A fia holnap piheni fog. Majd később írok neked. 
Kérem, adja át üdvözletemet a nővéreknek is ^^ 

Credit:kkjj4; 
Shared by: Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése