2015. május 9., szombat

[OTHET TWITTER] 2015.05.08.Kim Junsu Twitter frissítések - Jaejoong felhívta Junsut!





Most kaptam egy  hívást egy furcsa számon. Azt gondoltam, figyelmen kívül hagyom  a hívást, mert én még soha nem láttam azokelőtt azt a telefonszámot, de mégis felvettem kíváncsiságból. Kiderült, hogy a hívott fél fizeti a hívást ㅋㅋ tudtam akkor, hogy Jaejoong Hyung  voltㅋㅋ tudom, hogy kell fizetni érte, de úgy döntöttem, hogy nagylelkű  tagja vagyok a társadalomnak (t / n: Azt hiszem, azt jelentette, hogy egy polgári). ㅋㅋㅋㅋ



Ez Jaejoong Hyung !!! Össze voltam zavarodva egy pillanatra, ez a hívás valójában egy katonai hívás,olyan boldognak hangzott telefonon keresztül .. Hangja olyan  vidámnak tűnt, élénk és egészséges Azt hittem, hogy engem hív az utazás alatt a tengerentúlon egy pillanatra. Annyira boldog voltam, hogy hallom a hangját, miután majdnem egy hónap telt el


és én annyira hálás és büszke vagyok rá, ... Úgy hangzott, mintha ő   tartalék lesz 2-3 napig , mielőtt megkapja a feladatát ... Azt mondja, be kell fejeznie a katonaságot! ㅋㅋBeszélgettünk, és letette a kagylót hirtelen azt mondta, hogy el kell menni-e, és később  hív.
Én mindig fizetni fogom a hívást, így hívj Hyung ㅋㅋ


ㅋㅋㅋㅋ - kekekeke= nevetés

Credit:  1215thexiahtic; Fanart: as tagged;
Shared by: Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése