2015. augusztus 15., szombat

[HÍREK] Kim Jaejoong és a Big Bang G-DRAGON kapcsolata (2010) + JYJ-fan és GD (2015)

Kim Jaejoong és a Big Bang G-DRAGON kapcsolata - 2010 


2010. December7


Jaejoong Twitter frissítésében megosztotta az ő szerencsétlen tapasztalatait sasaeng rajongókkal (akik követik az idoloket, sztárokat 24/7 és megszállják az ember magánéletét) kapcsolatban, és megemlítette G-Dragon előtt, hogy meg kellett küzdenie sataek ( saseang taxik)-kel. 
Jiyong csak ennyit válaszolt: "Hyung, mi az a sataek?"
Forrás: mjjeje (Jaejoong törölt Twitter fiókja) keresztül Ghostwriter @ AKP
Megosztotta: Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리

G-DRAGON, "Közzel állok a DBSK SUNBAES-hez" 

2010.Február 17.

G-DRAGON összebarátkozott  más ügynökségek énekeseivel is. Különösen SM Entertainment DBSK együttessel.

"Nemrég kerültem közzel az én sunbaes a DBSK-hoz, akik egy magas rangú tagjai a japán tevékenységeknek. Mindig ott szokott lenni a sok láthatatlan egymás közötti rivalizálás a különböző ügynökségek között, de mivel mindketten együttesekben, csoportokban vagyunk mind annyiunkban van valami közös. Hero Jaejoong Hyung jött oda először hozzám. Utána már természetesen összebarátkozott velem Yoochun Hyung és Junsu Hyung, ....és rájöttem, hogy én lehetnék a dongsaeng is. "

"Csodálom őket, mert eljutottak egy  másik országba, egy másik kultúrába. Nem számít, hogy az emberek SM vagy JYP vagy bármi más, szeretek mindenkit. .... Azt hiszem, a szívünk ki van nyítva egymás felé.... "
Forrás: asiae
Megosztotta: Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리


Egy JYJ-fan és G-DRAGON 

2015.08.09.

Fordítás:
JYJ-fan: "Helló? Én egy JYJ-fan vagyok. Megismertelek a kiállításon, így ezért jöttem. Képes vagy rengeteg mindent sokféleképpen csinálni, mint énekesként dalokat, albumokat... de nem csak ezért.  Te egy művész vagy, aki tudja, hogy nekünk jó, és tudja, hogy mit szeretne csinálni, ahogyan  20 évesen, és úgy is mint egy rajongó, tisztellek. Remélem GD jövője örök lesz."
GD: "Én is, mint JYJ."
Forrás: KIMJ1WON;
Megosztotta: Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése