2015. augusztus 31., hétfő

[OTHER FACEBOOK] 2015.08.25. Cafe J-Holic Facebook feltöltése - Jaejoong levele








Kim Jaejoong - 김 재중 Hungary fordítása alapján:



"Sziasztok! Jaejung vagyok.
Egészségesek vagytok és jól vagytok, igaz? Én igazán egészséges vagyok és jól is vagyok. A katonai élet nem könnyű, de próbálom élvezni itt. Rengeteg dolog hiányzik a külvilágból. De az idő múlik, és majd amikor újra találkozunk, tudom megöleljük egymást. Túlterheltnek érzem magam, ha csak erre gondolok. Hiányzik valaki és gondolok valakire itt, mintha kapcsolatban lennék. Nem számít milyen nehéz is a jelenlegi akadály. Biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog, ha bízni fogunk egymásban, ahogy eddig is tettük. Ti vagytok a bátorságom forrásai, a szerelmem alanyai. Távolról is érzem szívetek melegét. Érzitek lángoló szívemet, amit felétek küldök. Ha nem eléggé érzitek, hunyjátok le szemeiteket és próbáljátok meg érezni ezt. Akkor érezni fogjátok, hogy felmelegszik szívetek. Boldog a várakozás. Lehet-e bármi jobb is ennél? Nem tudok továbblépni, ha úgy érzem, hogy üresség van a szívemben és magányos. Őszintén köszönöm nektek ezt a boldogságot. Nem volt nehéz másoknak az őszinteségemet kinyilvánítani. Néha egyszerűen mindent ki kell fejezni, mint egy bolond és szeretném elérni a szíveiket. Talán kicsit túl óvatos voltam mostanáig. Ez az egyetlen egy levél, de én ki szeretném fejezni az érzéseimet ilyen agresszív módon lehet hatással lenni szívetekre, bármennyi csekélységgel. Még mindig 1 év 4 hónap van hátra. De folyamatosan harcolok a szeretetünkért, amely nem hidegülne el olyan könnyen. Tegyük ezt forróbbá!
Először is legyen egészsége mindenkinek!
Jól vigyázzatok testi épségetekre!
Ne betegedjetek meg és legyetek boldogok amíg vártok rám!
Találkozzunk nagyon hamar!
Hűség! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése