2015. február 6., péntek

[PICS + VIDEO] 2015.02.06. SPY Sajtótájékoztató - SPY Press Conference



SPY Szereplők mai sajtótájékoztatón 

SPY Press Conference 
KBS 한국방송 (MyloveKBS) által
'스파이' 수원 촬영현장 및 기자간담회
https://www.youtube.com/watch?v=aXGp9-q1NIg





# 스파이 # 김재중 "Amikor éppen forgatunk a gyomrom  mindig tele van, köszönet a koreai és a tengerentúli rajongóknak."
# 김재중 ,"Rájöttem, hogy én  áldott ember vagyok a születésnapomon"

# 김재중 "A meglepetés születésnapi buli a forgatási helyszínen, amit adtak a rajongók és a stáb, nem is lehetnék boldogabb."

# 스파이 # 김재중 "Pls nézni # SPY mielőtt kimegy  élvezheted a forró péntek estét. "

Bae Jongok, "a csökkenő néző nézettségi minősítések # Spy , arra gondoltam, hogy mi folyik itt. " Nem elég PR!


# 스파이 elérte a félidőt. Új fejezet kezdődik ma este !!!

# 스파이 Bae Jongok, " # 김재중 egy jóképű srác egy meleg szívvel. "

# 스파이 # 김재중 "Én ölelem Bae Jongok  (Spy anya) minden alkalommal köszöntöm őt, és Ő nem áll ellen."

# 스파이 Bae Jongok, "Tekinthető # 김재중 egy idolnek, de ő egy képzett színész. "

# 스파이 eléri félúton, akkor a nézettsége trend megfordult b sikeresen?

[Interjú TRANS] # 김재중 # 스파이 "A  dráma formátuma vadonatúj, így van egy kockázati tényező (az alacsony értékelés nézettség)." "Szeretném, ha a nézői nézettség emelkedne. Egy csomó ember körülöttem nézni a drámát, de nem nézi élőben. A dráma úgy készül, mint a külföldi drámák nagyon gyorsan és tele van izgalmakkal. Letölthető drámákat töltenek le (via VOD) és  sok epizódot nézni egyszerre úgy, mint ahogy a külföldi drámákkal teszik. Mielőtt kimegy, és élvezné a meleg péntek estét, kérem nézze meg a drámát., ez az én kívánságom. "








Other IG
pororij 
금요일엔 스파이!
본.방.사.수.❤ #KBS #드라마 #스파이 #기자간담회 #배우 #배종옥 #김재중 #고성희 #유오성 #오늘의말 #박현석감독님은천재



Kim Jae Joong interjút adott a KBS  TV Drama


JJ interjút adott 1. rész
TV특종 KBS által
'스파이' 김재중, "JYJ멤버들에게 삐졌었다"
https://www.youtube.com/watch?v=O9XUijTwylw

JJ interjút adott 2. rész
TV특종 KBS által
'스파이' 김재중, 앞으로의 계획은?
https://www.youtube.com/watch?v=_zW5Um-1gDA




Source: KBS 한국방송 (MyloveKBS); ;pororij; jyjcaffeine; TV특종 KBS; 
Shared by: Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése