2015. június 12., péntek

[FAN ACCOUNT] 2015.06.11 Jelet kapott egy Fan a bátyjától, aki Jaejoong-gal van a hadseregben


Én mentem az iskolába, ahol Kim Junsu részt vett, de  az iskolában az irodában dolgozom, így most én is hallottam történeteket a tanároktól  újra..Én mindig élvezem a gallers itt, akik adnak sok segítséget a JYJ Gall.


Az első alapképzés időszak,JJ és mikor együtt voltak. JJ valóban nagy ember általában félnek a kollégák is... (12 nap, cr:DC, JYJ, 비비빅)


Mindez akkor történt,  amikor a  bátyám azok közzé tartozott, akiket az első alkalommal hívtak be, hogy csatlakozzon a katonai táborhoz,  egy hónappal a bevolulás előtt. Egy kollégiumba került Kim Jaejoong-gal az  edzőtáborban és elküldte a jelet, ahogy én kértem ㅠㅠ 
Bár ez egy kicsit lejárt, régen volt amit írok. Azt hallottam, hogy [Jaejoong] valóban... egy nagyon jó személyiség !! 
A Doraemon matrica fotó a bátyámon, és szív matrica a nevemen! Én mindig hálás leszek JYJ gallers: D

Forrás: 비비빅 keresztül DC JYJ Gall 
Kép Cr: címkézett;  DC JYJ Gall ;
Megosztotta:Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése