2015. június 12., péntek

[TRANS] 2015.05.29 Egy Kim Jaejoong fanboy vallomása






Te, aki ismeri a hangulatot a blogomban talán észrevetted már, hogy
ember vagyok, és csak egy hétköznapi 22 éves férfi, aki szereti a nőket.
Néhányan megkérdezték, hogy miért szeretem Kim Jaejoongot és  félig tréfásan hozzátették  ".. inkább a férfiak? "
Ahogy azt már fent említettem  hétköznapi férfi vagyok, aki szereti a másik nemet.
Az ok, amiért szeretem Kim Jaejoong-ot .. Hogy is mondjam?
Ez némileg hasonló a helyzet, amikor a srácok lásd Wonbin-t
Ők úgy vélik, "Wow .. Őrüt .."
Számomra Kim Jaejoong valaki, aki túl van az emberin,
Ő a tökéletes lény, akinek az arcát, a testét, a tehetségét és mindenét csodálom. Szeretném  őt utánozni.
Nem rég lettem fanboy.
Super Junior, Girls Generation és a Wonder Girls együtteseken nőttem fel
Kim Jaejoong-ot, mint  TVXQ egyik tagjaként ismertem.
Én csak hallgattam a TVXQ új album cím dalát.
Ekkor csak  annyi hatással volt rám, mint énekes.
Egy nap .. Azt történt, hogy hallgattam egy remekművet az úgynevezett "One Kiss" c számát.
Ezzel a dallal kezdtem fanboy-já válni.
Szörföztem az interneten, keresve egy jó dalt meghallgatni,
The Intro  megfogta a fülem és a meghívott arra, hogy még többet meghallgassak,
Szerencsére az én önzőségem, érdekeltségem nem árult el engem.
Azt gondoltam az Intro hallgatása közben, hogy : "Ez nem rossz .."
Aztán a dal végén: "Ki a fene ez az őrült énekes?"
 Ezen a ponton fordultam meg, egy fanboy-já.
Úgy gondolom, hogy az emberek általában a következő 3 szakaszon megy keresztül, amikor beleszeret valakibe
1. Ha érdekes lesz valaki, mert  pont bájos..
2.Vak lettél
3. Minden, ami róla szól

Hwaazabii által

[Audio] One Kiss - Kim Jaejoong (김재중)https://www.youtube.com/watch?v=mh6WEvB0KQk
Azt hiszem, az emberek  rutinszerűen  mennek keresztül ezzen.
Kim Jaejoong énekesként frissen megjegyezendő hogy az ő hangja  kiabál/hangos,kontrasztos édesen kellemes, és született érdekes.
Ez  kamatként fejlődött az én fanboy gondolkodás módomban: felnéztem, és néztem  a drámákat,  CFS és ilyeneket ...
Én elsőnek teljesen meghökkenve, magam után kapva, mosolyogva, mint egy kislány, aki nézi Kim Jaejoong klipeket a facebook-on.
Most megszoktam.
Különben is, egy dolog biztos.
Mint zenész, bár én  még tanuló vagyok. Aki szeretne zeneszerzővé válni, azt mondom,hogy Kim Jaejoong nagyon áhított énekes  10.000 - szer.
Én egy új bejegyzést hozzá tettem az én Bucket List -hoz 2 évvel ezelőtt, amikor először hallottam "One Kiss"-t
"Írj egy dalt Kim Jaejoongnak ... "
Sóhajok , sóhajtás...



Kép Cr: címkézett

Videó Credit:  Hwaazabii

Megosztotta:Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése