2015. július 20., hétfő

[OTHER INSTAGRAM] 2015.07.18. Fan által megosztott képek Private Kim Jaejoong-ról - Ének a múltban



Ez akkor történt,amikor Private Kim Jaejoong énekelt "Bár én szerettelek titeket" - a 55. gyaloghadosztály Event május 22-én.

[TRANS]
#celebrity_photo_taken_personally # face-stagram # KimJaejoong # JYJ, aki hozta anyukám munkám során #little_brother 's #completion_ceremony ㅋ ㅋㅋㅋ anyukám szerint, aki messziről nézte,  jó megjelenésű; de .... ㅠㅠ Lehet látni őt is, amikor elmegyek #meglátogatni az öcsémet? ㅋ ㅋㅋㅋ

haha A családom, sajnálom. Ő [/ JJ] és az én öccsém csak csapat szállító volt, de én nem mentem, egyáltalán nem tudtam 😅, mert Kínában voltam abban az időben csak az anyukám ment el; ez valóban nagy kár ㅠㅠㅠ😢😢


Forrás:  leejiyoung_92
 Megosztotta: Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése