2017. augusztus 16., szerda

[Hírek] 2016.12.30 Kim Jaejoong leszerelése- 2016.1212.31 Fanmeeting




 2016.12.30 Kim Jaejoong leszerelése

Kim Jaejoong kilépet december 30-án a hadseregből, az 55. Gyaloghadosztály, Gyeonggi tartományból.
A szertartás alatt, kijelentette: "Nagyon hálás vagyok, hogy ilyen sokan eljöttek. Hála a bajtársaimnak, épen és egészségesen. Kint lévők, akik erre vártak, támogatásukkal adtak nekem erőt, hogy keményen dolgozzak a két év alatt. Idősebb lettem, a barátokkal együtt edzettem, így megpróbáltam még keményebben dolgozni "
Jaejoong:"Túl sok embert szeretnék látni, de szeretnék találkozni a családommal, a munkatársaimmal, és a barátokkal. Akikkel a legjobban szerettem volna az a rajongók. Örülök, hogy lesz egy rajongó találkozó holnap ", utal a fan találkozóra, hogy megünnepeljék a leszerelést december 31-én a COEX Élő Plazában Gangnam, Szöul.
Továbbá, Kim Jaejoong elmesélte, hogy hogyan szerzett egy megújult hozzáállást hazáját illetően mondván: "Én nem tudtam, nem éreztem ezt mielőtt be álltam, de rájöttem, hogy létezik, mert ez az én nemzetem. Vannak polgárok, mert van egy ország. "Majd így folytatta:" Remélem, a leendő katonák képesek lesznek biztonságosan a katonai életre. "
Azt is bevallotta, hogy sok lány együttes előadásokat megfigyelt a katonai szolgálat ideje alatt és nevetve, "tetszett sok lány együttes, mint kétszer BLACKPINK. Adtak egy csomó erőt. "
A különböző rendezvények sorakoznak a rajongóknak az új évtől. Az énekes elmondta: "én a tervek szerint látni és köszönteni fogom a rajongókat holnap. Én is gondoltam, egy koncertre vagy egy turnéra a jövőben... "
Azon a napon, mintegy 500 hazai és külföldi rajongók hajtottak át a fagyos időjárás ellenére és megálltak a bázis előttt kora reggel. Azért, hogy gratulálni tudjanak Kim Jaejoong leszerelésén.
Kim Jaejoong beállt a hadseregbe 2015 március 31-én egy újoncként Paju városban. Miután befejezte a kiképzést az 55. gyalogos hadosztályhoz került.
Ő az első JYJ tag aki befejezte a katonai szolgálatát. Park Yoochun jelenleg közszolgálati dolgozóként szolgál. Kim Junsu 2017 február 9-én vonul be.
Forrás: soompi
Megoszotta és fordította
~Cimbi Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리
https://www.soompi.com/…/jyjs-kim-jaejoong-discharged-army…/



Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리 fényképe.

Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리 fényképe.



Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리 fényképe.


Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리 fényképe.


Kim Jae Joong Hungary 김재중 헝가리 fényképe.





2016.1212.31 Fanmeeting

JYJ 6 új fényképet töltött fel.
január 1.
"여러분들에게 받은 고마움을 갚아야겠다는 생각이 들었어요. 앞으로 자주 찾아뵙겠습니다. 2년 동안 기다려주셔서 감사드립니다!"



Please watch always the video from C-JeS’s V-Live Official Channel, it will help to promote Jaejoong more. (Check how to install V-Live and support Jaejoong here,…
JYJ3.NET

Itt az idő.Kim Jae Joong hamarosan visszatér.Pár nap.Vártok rá?
Here's the time.Kim Jae Joong's come back soon.Few days.Do you waiting for him?










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése