2015. augusztus 14., péntek

[VIDEO] 2015.07.26. CCQTV a "Say It Out Loud (大声 说 出来)" - Lány, aki megőrül a sztárért [Jaejoong]



2015.07.26 kínai TV Show: Fangirl harcolt barátja fölött Kpop idol Kim Jaejoong

Megjegyzés: A kínai TV-show大声说出来"Say It Out Loud" 
Egy lány Kínában szakít a barátjával azért,mert megszállott Kim Jaejoong   Kpop idol rajongó.


中国重庆卫视官方频道 China ChongQingTV Official Channel által
20150726 大声说出来 操控爱情却吓跑男友 女孩疯狂追星让男友泪奔
https://www.youtube.com/watch?t=3360&v=ha_bhn5G7TY

 31:14 -tól kezdődik teljesen a végéig:
https://www.youtube.com/watch?v=jB7aRPBYlE0
  1. Angol felirattal

    Kim Jaejoong's fan girl fought with boyfriend over Kpop idol JYJ's Kim JaeJoong (Eng Subs)

[Durva fordítások]
BF: Te nem szégyelled magad? (Érted) szégyelljem magam? Eljátszottad  a büszkeségem, ez az egész végett!
G:  Még mindig  azt mondod, szégyelljem magam? Engem elveszítettél a büszkeségem véget már többször is!
BF: Miután  veled együtt voltam, októberben a születésnapkor, hagytad, hogy megtartsam ne veszítsem el minden büszkeségem (magam)? Mi elmentünk egy bárba, elkísértem barátokat (a tiédet), és szolgálóként kiszolgáltam őket alkohollal, mint egy barátot. Amikor felhoztatok témaként hogy volt egy  barátod a közelmúltban, (azt mondták) "Ki az? Kérlek mutasd be, mesélj  egy kicsit (róla)". (Ő mondta) "A férjem Kim Jaejoong.", Miről beszél ?? Én megkérdeztem egy jó párszor mintegy ......
G:Szandált, bő nadrágot viselsz, meg egy buzz vágott frizurát,úgy vagy  felöltözve, mint egy halász. Hogyan tudnálak bemutatni (téged), a barátaimnak így?
BF: Nem nézek ki úgy,mint egy halász !!
G: Melyik szempontból  nem nézel ki úgy, mint egy halász? Beszélj!!
H: A valós életben, amikor Kim Jaejoong részt vesz baráti összejöveteleken, rendesen fel van öltözve?
G: Hogyan lehetne összehasonlítani őket, ugyan már?! Nem számít, hogy  Kim Jaejoongon milyen a ruha van ...... 
BF: .. mi? Ne beszélj nekem  Kim Jae Joong-ról !!
H: Szereti Kim Jae Joong-ot halálosan.
BF: Beszéltem  hozzád, hányszor mondtad, hogy a barátod  Kim Jaejoong. Hol van a büszkeségem? Ha lenne egy lyuk, szeretnék benne elrejtőzni.
G: Igazából, mindenki tudja, hogy viccelek. Miért vagy olyan komoly? Olyan vagy, mint egy kisiskolás, tudod?
BF: Nem vagyok kisiskolás!! ..
G: Azt szeretném,hogy ha csendben maradnál
BF: Valami baj van veled! Miután visszamentél ...
* Ez a rész megszakad, így nem tudtam lefordítani *BF leszaggatta mérgében a JJ posztereket, képeket a falról a csaj pofon nyomta
BF: Csak felugrott, és megütött.
G: Azt mondtad, hogy nem túl sok  plakátokat szaggattál le??
BF: Ez rendben van, ha csak megütött, de azt akarod, hogy bocsánatot kérjek a plakátok miatt. ..........................
G: Mit mondtál?
BF: * visszalépést *
H: Ő hátralépett, haha. Nézd meg ezt az összeget az emberek, meg tudod mondani, ő volt a tapasztalat, hogy hit.
G: Én mondom ......
BF: Oké, csak beszélj, csak beszélj.
G: Akkor elnézést, ha rosszul csináltad.
BF: Nem vagyok rossz!
H: Mi volt a hiba?
BF: Ki a barátod?
G: Kim Jaejoong az én barátom, és akkor mi van?
* Közönség nevetett *
BF: Látod? Tévedek? Én vagyok az ártatlan?
H: Akkor, Qien Qien (G neve), az a ház tele van a példaképedről szóló dolgokkal, képekkel?
G: Az ágyam felett, könyv állvány ......
H:hogyan került rá a plakátokra?
G: Azokat a posztereket megvettem és rátettem magam. Amikor már semmi köze hozzám, én bámulom a plakátokat, örülök, és fotózgattam egy fényképezőkamerával.
H: Akkor muszáj volt a nyomtatott lepedő, és a takaró? Észrevettem néhány fiatalt, hogy manapság a lepedőre és párnára rá van nyomtatva a sztárjaik képe.
G: Valójában én csak egy párnát ölelek  a házban.
BF: eldobtam.
G: Egy csomót kidobott, amit én tömtem ki.
H: Miért dobta el a párnát?
BF: Mérges voltam.Hogy lehet így aludni?
G: Azt mondtad  ölelhetem a párnát alvás közben. Ez csak egy párna, és  öleltem miközben aludtam. Miért vagy olyan gyerekes?
BF: Nem bánom, ha csak ölel egy párnát, de egy srác van rányomtatva.
...........


A fiú szeretett volna közös képeket G-vel. A lány viszont nem akart  BF-el, de a lány viszont csinált magáról képeket, amire rászerkesztette Kim Jae Joong-ot. 
BF: Tudom, szeret (neki), de azt nem tudom, ő szereti-e őt ilyen mértékben. Idén május 20.-án, ő már túl sok volt. Tudja, mit mondott nekem? Mondd meg nekik, mit is mondtál abban az időben! Mentünk a tengerparton, szerettem volna készíteni  fotót veled, akkor nem voltál hajlandó ugye? Ő írt a fényképet éjjel, én pedig morogtam, hogy ő nem hajlandó fényképet készíteni velem! Az ő fotóin, minden ember mellé Kim Jaejoong van!
H: Vajon Kim Jaejoong van azon is?
BF: Ő photoshoppe-ta mindet !!
G: Én csináltam,  Weibo-ra akartam. Milyen boldog vagyok tőle és szórakoztat (I post it).
BF: Te boldog vagy? Azt mondtad Valentin napkor, hogy  nem állhat egy harmadik fél közénk..... küldött Weibo üzenetet neked, és küldtél Weibo üzenetet neki!Az egyiken Önnel együtt nem én vagyok, ez Kim Jaejoong, ugye ??
H: Szeretnék megkérdezni valamit. G, mit szeretsz a Kim Jaejoong-on?
G: Szeretem a hangját, ahogyan érzelmesen énekel.
H: DBSK -ból.
G: Igen, kifejezetten  a külseje. * Fangirl-t jelent *
H: Kawaii (aranyos) .Kérdezzem G, ha   Kim Jaejoong annyira tetszik, ő a legtökéletesebb férfi a szívedben, miért kerestél barátot, társat, párt magadnak?
G: Hogyan beszéljek erről? A valós életben, kell egy barát is, mert Kim Jaejoong az én ...
H: Miért van szüksége egy barátra,társra a való életben?
G: Azt hiszem, hogy vigyázzon az életemre, rám, és védelmezzen.Ő mint ...
H: Ami azt jelenti, hogy a szerelem, az érzelem lélektanilag   zajlik. Szellemileg, te  Kim Jaejoong-gal jársz. Azonban  a való életben, rólad  gondoskodott BF. Vajon ez mit jelent számodra?
G: Azt nem mondanám, hogy így tett volna, azt hiszem ...
H: Akkor  járt  vele?
G: Mi volt. mi voltunk…
H: De abból, amit eddig hallottam  az jön le, hogy semmilyen érzést nem táplál feléje, hogy szerelmes lenne-e bele.


Magyarán mondva, ha nincs ló jó a szamár is. Ami valljuk be azért elég szánalmas dolog volt a lánytól, bár az is igaz rengeteg ember  futkos, aki kihasználja a másikat. Sajnálom ezt a fiút.....Az biztos, hogy hála ennek a fangirl-nek jól megutálhatta ez a srác Kim Jaejoong-ot, akivel egyszerűen nem tudta felvenni a versenyt.
Valljuk be,hogy igen nehéz egy tökéletes arc szerkezettel megáldott emberrel  felvenni a versenyt, és esetleg akkor lehet esélye az illetőnek, ha a kiszemelt hölgy  számára fontosak a belső értékek is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése